7月19日

I'll be there

   

 

You and I must make a pack
We must bring salvation back
Where there is love
I'll be there
I'll reach out my hand to you
I'll have faith in all you do
Just call my name
And I'll be there
And oh, I'll be there to comfort you
Build my world of dreams around you
I'm so glad that I found you
I'll be there with a love that's strong
I'll be your strength, I'll keep holding on
Let me fill your heart with joy and laughter
Togetherness is all I'm after
Whenever you need me
I'll be there
I'll be there to protect you
With an unselfish love I'll respect you
Just call my name
And I'll be there
I'll be there to comfort you

Build my world of dreams around you
I'm so glad I found you baby
I'll be there with a love so strong
I'll be your strength, you wanna keep holding on
If you should ever find someone new
I know he'd better be good to you
'Cos if he doesn't
Then I'll be there
I'll be there
I'll be there
Just call my name
And I'll be there
I'll be there
I'll be there
Just call my name
And I'll be there
Just look over your shoulder
Just call my name
And I'll be there...

你和我應該立下約定

將救贖帶回來

有愛的地方,我就在你左右

我會伸出雙手迎向你

我對你所做的一切深具信心

只要你輕呼我的名字,我必在你左右


我會在你身旁安慰你

在你周圍建立夢的世界

我很高興找到了你

我會以堅定的愛陪在你左右

我將成為你的力量

永遠不變


讓我用喜悅和歡笑填滿你的心

然後,我會陪伴在你身旁

只要輕呼我的名字,我必在你左右


我會在身邊保護你

用充滿敬意的、無私的愛

只要輕呼我的名字,我必在你左右


如果你另結新歡

我知道是他比較適合你

如果不是,我仍會在你左右

寶貝你知道嗎

我會在你左右

只要輕呼我的名字,我必在你左右

============================================

以前都不知道,原來這首曲子是MJ小時候唱的...有一天無意間在收音機聽到,還想著是紀念MJ才翻唱的吧。這是我聽過最好聽的版本。

在影片裡我沒有看到全球巨星MJ,年紀最小的他,在舞台上、觀眾前賣力演出,成熟精湛的技巧,乾淨高吭而漂亮的噪音,重複又重複的表演,看得出是苦練下的結果。

可是,你是因為熱愛表演才活力四射嗎?或者如你所述,是犠牲太多童年而換來的光耀?如果是這樣,成功的定義到底是什麼呢?

這樣的困惑是太多餘了吧。MJ,你畢竟是你啊。被貼的標籤還不夠嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    チョコレート 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()